9 wskazówki dla korzystających z długich wakacyjnych weekendów (z minimalnymi uszkodzeniami)

9 wskazówki dla korzystających z długich wakacyjnych weekendów (z minimalnymi uszkodzeniami)Te wskazówki pomogą ci zrobić na podstawie wartości rozwiązania na krawędzi rozpadu, tak, że masz wszystko, czego chcesz od wakacji i nic, że nie.

1. Pić dużo wody

Gdy słońce i alkohol w nadmiarze, pić dużo wody ma zasadnicze znaczenie. Odwodnienie łatwo pomylić z głodem, i nie ma żadnego znaczenia zwiększenie spożycia żywności, kiedy wszystko, czego naprawdę potrzebujesz, to szklankę lub dwie wody. Uniknąć nieprzyjemnego kaca i obsługi twojej twarzy, to dobry powód, aby pójść za tą Radą.

2. Żuć, żuć i żuć kilka razy

Żucie jest łatwo zapomnieć, gdy jest duży wybór pysznego jedzenia przed sobą. Wiem, że jesteście szczęśliwi, że mamy jej mama, słynna sałatka z ziemniaków, twojego tatę znanych żebra, i jej ciotka niesamowite babeczki czekoladowe, ale należy pamiętać, że jest sens w tym, aby naprawdę cieszyć się nim. Żucie pomaga spowolnić i naprawdę docenić to, co on je. Można nawet zrozumieć, że potrzeba mniej, niż myślisz, aby być zadowolony.

3. Są lepsze rzeczy pierwszej

Jak już wspomniałem w końcówka #2, wyczekiwania smaku, zazwyczaj przyćmić rzeczywistość doświadczenia, że często każe nam jeść szybko i przejadanie się. Sposób rozsiewać ten efekt są to produkty, które można przewidzieć większość w pierwszej kolejności. Jeśli wiesz, że jesteś już mieli najlepszy kawałek, nie ma żadnych powodów, aby jeść więcej, niż trzeba.

4. Przejdź splitsies

Porcje bardzo wprowadzające w błąd, te dni. W tym samym czasie większość z nas, jesteśmy na tyle dobrzy w tym, ile jemy (czyli ilość kalorii, które spalamy), kiedy jesz, porcje małe, możemy straszne dla rozszerzenia i zazwyczaj nie doceniają, bardzo mocno, jak duże duże kawałki w rzeczywistości.

W czasie, gdy nie ma potrzeby, aby podzielić się wszystko, co jesz, znaleźć przyjaciela, z którym dzielić, szczególnie bogate, gęste kalorii uzyskiwanych z produktów spożywczych-jest to świetny sposób, aby cieszyć się, nie chcąc stawiać dodatkowe 600 kalorii, że byłby tak samo szczęśliwy bez.

5. Nie zapomnij, swoje warzywa5. NIE ZAPOMNIJ, SWOJE WARZYWA

Nie ważne, jak niezwykle zmysłowej i pyszny posiłek do mnie, to ja zawsze idę z drogi, aby zjeść coś świeżego i zielone. Ciesz się, nie musi być synonimem zaniedbania zasilania, i wydaje mi się, że zawsze czuję się lepiej, jeśli przynajmniej niektóre w moim żołądku miejsce zajmuje lżejsze, bardziej odżywcze żywności.

6. Oprzeć “to-co-w-piekle” efekt

Jeśli kiedykolwiek rzeczywiście diety, prawdopodobnie jesteś zaznajomiony z “tym-co-w-piekle” efekt. To jest czas, że wiesz, że osiągnąłeś już swój zamiar ograniczyć węglowodany, kalorie, czy coś, i postanawia rozegrać swoich rękach, czytać i po prostu wariują, jak możesz. W przyszłości możesz mieć do czynienia z konsekwencjami.

Problem w tym, że choć mózg może pracować w tym plik binarny, w stanie wyłączonym, jego ciało nadal są obliczane z dokładnością do najnowszej kalorie i nadużycia nigdy nie jest tak przydatne, jak nasze prywatne Dieter mózgu oczekiwania. Nie wygrasz, więc nie idź tam. Smacznego i jeść tyle, ile trzeba, aby czuć się zadowolony i nie będzie nic, aby żałować.

7. Pamiętaj, że to może być “dalej”

Jeśli wiesz, że masz dość, ale deser stół, wciąż śpiewa swoją pieśń syreny, spróbuj powiedzieć sobie, może być i nieco później, jeśli nadal chcesz i szukasz czegoś, aby bawić się w ciągu kilku minut. Technika ta jest swego rodzaju alchemii umysłu, że coś się zmieni w twoim umyśle super kuszące “ja tak chcę, ale nie mogę”, “nie może go mieć, ale to nie jest ważne.” Psychologowie już udowodnili, że ta taktyka może zmniejszyć apetyt żywności, w szczególności, do tygodnia po używamy.

8. Pieszo

Dopóki nie zaciął się w przedniej części komputera w biurze, wakacje to dobry czas, aby być mniej siedzący tryb życia, niż zwykle. Spacery, pływanie i inne przyjemne zajęcia, hobby-to świetny sposób, aby zrównoważyć nadmiar kalorii, które brać w ciągu dni świątecznych. Jak widzieliśmy w zeszłym tygodniu, spacery po posiłku może nawet uruchomić swój metabolizm. Nie trzeba iść na siłownię, jeśli nie chcesz, ale włączenie trochę zabawy dodatkowego zajęcia, może zrobić wielką różnicę.

9. Jestem pewna, że w twoim domu, sąd nawyków9. JESTEM PEWNA, ŻE W TWOIM DOMU, SĄD NAWYKÓW

Do tej pory najlepszy sposób, aby uniknąć wszelkich piekło efekt i przejadania się, w ogóle, jest to zrozumienie, że jedzenie nie znajduje się nie na zewnątrz, jak foodist. Można jeść to, co chcesz, bo zgodzisz się na jego życie, aby być zdrowym, w formie, która zawiera święta i odpusty. Foodists zawsze można ufać, w naszym domu sądu nawyków dla nas, aby wrócić na kurs po weekendzie wyjątkowy.