7 powodów dieta pomaga schudnąć trudniejsze (nie łatwiej)

7 powodów dieta pomaga schudnąć trudniejsze (nie łatwiej)W dłuższej perspektywie, dieta przynosi więcej szkody niż pożytku, a w rzeczywistości przyczynia się do wagi, well, utrata masy ciała. Poprzez racjonalizację nową dietę jako coś tymczasowego, marnujesz czas i energię i, ostatecznie, to, co jest trudniejsze do osiągnięcia swoich celów. Oto siedem powodów, dla których.

1. W dieta uczy twój Mózg pair ignorować swoje ciało

Dieta ogranicza się w jedzeniu, tak po prostu. Aby mieć sukces w utracie wagi w taki sposób, ograniczony plan zasilania, należy trenować pair ignorować głód i pragnienie. Problem w tym, że ludzie, którzy to robią, są również wyświetlane stracić przytomność, kiedy są pełne i mają tendencia’s masywnych nadmiernie, gdy ograniczenia zostały zniesione. Nie być w stanie rozpoznać, głodu i pełnego (aka nasycenia) – jest to jeden sygnał, jeśli poważne problemy w dłuższej perspektywie regulacja wagi jest twoim celem.

2. Już polegać na sygnały z otoczenia, aby zdecydować, co, kiedy i ile jeść

Bez wnętrzności ciała sygnały pair kierować swoje nawyki żywieniowe, dieta Bashan prawie wyłącznie na zewnętrzne oznaki, aby określić, kiedy, co i ile jeść. To dobrze, Gdy dieta to nie problem, bo masz, only Sigur zasad planu. Po wyjściu z diety, choć (i nieuniknione), podlega setki znaków swego otoczenia, mówiąc, jest już gorzej.

Dzięki reklamy, infló porcje i brak tradycyjnego jedzenia kultury i zasad (wierzcie lub nie, to, co kiedyś ser “faux pas”, aby jeść na stojąco lub samochodem), stale otrzymywać sygnały, że można i trzeba jeść więcej. Jest to trudne nawet dla normalnego, well, Dieter oprzeć (to jeden z powodów, dla którego wiele osób ma nadwagę). Ale dla człowieka, który nie ma wewnątrz podręcznika, co reszta z nas zależy, aby poruszać się w tym środowisku, nie przejada się to prawie niemożliwe.

3. W diet ścieków od twojej siły woli3. W DIET ŚCIEKÓW OD TWOJEJ SIŁY WOLI

Gdy opierają się one na zewnętrzne sygnały, a wewnętrzne pair dyktować zasilania i, szczególnie, gdy starasz się schudnąć i nie poddawać się sygnały, kiedy psychicznego negatywnego ścieków zrobić trochę twojej siły woli. Pamiętaj, że siła woli nie ma-i wyłączanie. Z kolei, jak działa mięsień, która jest większa, gdy jest używany w nadmiarze może stać się zmęczenie, well, of import, jak silne mogą rozpocząć dzień. Tylko robić To nie będzie, że, najprawdopodobniej, and Podzielić swoją dietę i przejadanie się, Rob także siłą woli, którzy potrzebują pair cheese skuteczne w innych dziedzinach życia.

4. W diecie przyczynia się do tego, że w Zimie efekt

Jak uruchomić bez siły woli, aby dziś, jak i Dieter mogą oddawać w dlaczego Zimą efekt i szaleją w torbę, apartments located pozostawiając cnotliwy zachowaniem, na inny dzień. Binges Te można anulować Diaz ograniczenia. Można również crear nawyk.

5. Dieta zachęca nutritionism

Dieta w 21 wieku rzadko – tylko mniej jeść. Większość planów utrata masy ciała, na dzień dzisiejszy nacisk na ograniczenie niektórych rodzajów składników odżywczych: cukru, węglowodanów, glutenu, tłuszczu itp.–nad innymi. Diety miłość do bin żywności w każdej z “Dobrzy” lub “small quantities”, i pamiętać, że nadmiar każdego z nich problemy.

6. Dieta zmniejsza tempo przemiany materii here

Szybka utrata masy ciała, zmniejsza tempo przemiany materii here, bo bardzo trudno jest stracić tłuszcz szybko, nie tracąc znaczną kwotę (metabolicznym aktywny) mięśni. Kolejne przejadanie się, że większość ludzi, którzy robią diety doświadczenia, a następnie wzywa więcej tłuszczu niż mięśni and dodać. Jest, jak foodist Przyjmuje inne podejście, zachęcanie do zachowań, które zwiększyć, a nie zmniejszyć metabolizm. Powolnej, Ale stałej utraty wagi, jest to szczęśliwy wyniku tych poprawy przemiany materii, więc działa ze swoim ciałem, a nie przeciwko.

7. W diet these rozprasza, że działa really present7. W DIET THESE ROZPRASZA, ŻE DZIAŁA REALLY PRESENT

W diet nie działa na dłuższą metę, ale dla building a castle healthstyle wokół kompleksu od przyzwyczajenia przyjemne. Kiedy diet is not only robisz go bardziej trudne do osiągnięcia swoich celów, które są również straty czasu i energii, że może iść na działania, które pomagają really present. Skoncentrować swoje wysiłki na kształtowanie nawyków 2-3 przyjemny na jakiś czas, aż ponownie auto. Jeśli można dostać się do punktu, gdzie większość wielki wpływ zdrowe nawyki (np. Śniadanie, lunch w pracy, popołudniowe przekąski i kolację od poniedziałku do piątku), to nie musisz się martwić o odpusty, dorywczo tu i tam. Gdy przestaniesz dietę, ty is delayed.