10 powodów, dlaczego nie Możesz schudnąć, kiedy myślisz, że robisz wszystko poprawnie

10 powodów, dlaczego nie Możesz schudnąć, kiedy myślisz, że robisz wszystko poprawnieDobrą wiadomością jest to, że istnieje kilka (ale łatwo zapominają) błędy, które mogą być przeprowadzenie wycieczki. Początek tutaj, a twoje problemy można rozwiązać łatwiej, niż myślisz.

Wszystko, co robisz, nie poddawać się pokusie, aby wrócić do diety, co czyni go bardziej trudne-nie jest łatwe do osiągnięcia swoich celów.

1. Jeszcze siedzący tryb życia

To było trudne dla mnie w przeszłości, mimo, że pracuję regularnie odkąd miałem 12 lat. Jeśli twoja praca polega na tym, aby siedzieć na biurku lub przy komputerze cały dzień, najprawdopodobniej, nawet jeśli pójdziesz na siłownię każdego dnia nadal nosi siedzący tryb życia.

Rozwiązanie: Użyć krokomierz

Na szczęście, rozwiązanie nie wymaga siłowni więcej czasu, trochę więcej stać i chodzić. Upewnić się, że dostać się do 10.000 kroków dziennie-jest to prosty sposób, aby spalić więcej kalorii, nie zauważając tego. Śledzenie ich działalności z krokomierzem, jak Fitbit, aby upewnić się, że stuka w codziennych celów.

2. Można źle ocenić wielkość porcji

Ludzie, zwłaszcza ci, którzy są na diecie, znane przeliczyć wielkości porcji, w szczególności, duże porcje. Badania wykazały, że podczas gdy my przyzwoitym czasie określić, ile kalorii w małych talerzach, jesteśmy bardzo lekceważyć ilość kalorii w porcji więcej i w wyniku przejedzenia, znacznie więcej, niż nam się wydaje.

Rozwiązanie: prowadzić dziennik żywności

Z praktyki można przyjść lepiej na czas określić wielkość porcji. Nawet jeśli myślisz, że wiesz, jak dużo jesz na dwa tygodnie, aby śledzić spożycie produktów z dziennik żywności i mierzyć i udokumentować wielkość porcji. W tym czasie nie zaleca się zachować to na zawsze (życie jest zbyt krótkie, aby być tak neurotyczne), jest to świetny sposób, aby skalibrować swoje oczekiwania, że rozmiary porcje odpowiednie.

Większość z nas nie może czuć się w pełni zadowolony jeść o 20% mniej jedzenia, a niektóre z nas może zjeść mniej, niż nawet te, które nie zdając sobie z tego sprawy. Używać naczynia o mniejszych rozmiarach mogą pomóc, ale z ogromną ilością produktów spożywczych, które większość z nas serwowane są na zewnątrz domu, to lepiej być dobrze, oceniać uczestników, niezależnie od swojego personelu kuchni.

3. Nie śledzić swoje nawyki

Pomimo naszych najlepszych intencji, jest to niezwykle trudne dla nas, aby być szczerzy sami ze sobą co do naszego zachowania. Można wierzyć, że nie jesz dużo chleba co tydzień, gotować odżywcze i różnych produktów spożywczych, w domu na bieżąco, i trzymać się rozsądnego ilości koktajli po wyjściu w weekendy, ale to jest prostsze, niż myślisz, wpaść w dziurę, i odstąpienie od jego domu, sąd nawyków w ciągu kilku dni lub nawet tygodni.

Rozwiązanie: Utrzymać codziennym nawykiem

Najbardziej mogę śledzić moje nawyki stylu Życia aplikacji, tym bardziej rozumiem, jak płyn moje nawyki w życiu może być. Najgorsze jest to, że chociaż dobrze rozumiał znaczenie nawyków dla mojego zdrowia, bez śledzenia, normalny jestem, szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, jak moje przyzwyczajenia i się rozwijać, a nie być w stanie dostosować się tak szybko, kiedy irreflexión dostaje lepszą ode mnie.

Jak dobry jest Winda, że nie czuje się silny, jak liczenie kalorii lub pomiaru. Stworzyłem dziesiątki ciekawych nawyków, które staram się trzymać w mojej healthstyle w tym próbować nowe produkty, spożycie produktów mlecznych, medytacji i zakupów na rynku rolników. Po prostu kwestia mojej listy, każdy dzień był niezwykle skutecznym sposobem, aby utrzymać się na torze. Podnieś uczyniło mnie bardziej świadomi zdrowe nawyki, które nie wiem, co mam i chęć do dalszej poprawy. Dlaczego tak łatwo mi zapomnieć o tym, że grzyby są doskonałym? Okazuje się, że jest aplikacja do tego.

4. Są odporne na insulinę4. SĄ ODPORNE NA INSULINĘ

Jeśli masz więcej niż 20 funtów, aby przegrać i nie mieli ogromny sukces, choć są stosunkowo zdrowe, możesz mieć pewien stopień odporności na insulinę, a nawet zespół metaboliczny. Kiedy insulinooporności, że jego ciało jest bardziej skłonne do sklepu kalorii, które można jeść w postaci tłuszczu, zamiast spalania jako paliwa. Oznacza to, że można przytyć, Jedząc rodzaje i ilość żywności, którą człowiek z zdrowego metabolizmu może jeść bez konsekwencji. To rozczarowanie.

Rozwiązanie: Spróbuj Foodist Kalibracji

Na szczęście, oporność na insulinę, jak zwykle, można poprawić za pomocą niskowęglowodanowej diety i ćwiczeń fizycznych. Chociaż nie polecam diety-jako długoterminowe rozwiązanie do kontroli wagi, tymczasowy Foodist Kalibracji od 2 do 8 tygodni może pomóc przywrócić wrażliwość na insulinę i poprawić metabolizm. Dla pełnego wyjaśnienia migracji, i jak przejście przez całe życie, utrzymanie wagi, spójrz na moją książkę, Foodist.

5. Pracujesz zbyt wiele

W dzień przed tym, jak stał się foodist, miałem poważne prace nie problem. Budziłem się o 5 rano codziennie ze szkoły i iść w nich na siłowni w ciągu dwóch godzin, zanim pójdę na zajęcia, a potem chciałem spędzić wiele godzin w “długich” w każdy weekend próbował spalić więcej kalorii. Problem w tym, że podczas ćwiczenia z pewnością, poprawia zdrowie, ale i stymuluje głód. Za dużo ćwiczeń może być przeszkodą dla utraty wagi dla niektórych ludzi, bo sprawia, że prawie niemożliwe kontrolować swój apetyt.

Rozwiązanie: Chill out

Polecam absolutnie czasu, aby poćwiczyć, nawet formalnego, siłownia i trening siłowy, jak część swojego regularnego programu healthstyle. Jednak, jeśli ćwiczenia należy zabrać dużo czasu i jeszcze nie schudnąć, spróbuj trochę odpocząć i przy tym chodzić w 10-15K kroków dziennie, zamiast tego, aby spędzać więcej czasu w siłowni. Myślę, że będziesz cieszyć się tym.

6. Nie żuć

Praktyka zasilania świadome, nadal najlepszym sposobem znalazłem, aby spowolnić, mniej jeść i cieszyć się swoim jedzeniem. Problem w tym, że jest to naprawdę trudne do zrobienia. Jednym ze sposobów rozwiązania tego problemu jest, aby skupić się na coś konkretnego, co sprawia, że można zwrócić uwagę na jedzenie do ust. To, gdzie zasilanie jest świadomy, że może pomóc.

Rozwiązanie: Świadomą Żywności Zadanie

Stworzyłem za darmo 5 dni, wiemy, Jedzenie Zadaniem jest nauczyć się jeść świadomie. “Stara” jeść dokładnie to przepis na porażkę, ale przecież to, że większość ludzi w to łatwo uwierzyć, zasilania świadomy to zbyt trudne, zbyt dużo czasu, lub, że o nim pamiętasz, kiedy w rzeczywistości nie są. Zajęło mi lata, aby dowiedzieć się, jak włączyć zasilanie świadomością w prawdziwy nałóg, ale teraz nie mogę sobie wyobrazić życia bez niej. MMC rozpoczyna się w każdy poniedziałek. Zarejestruj się tutaj, aby wziąć udział w następnym.

7. Nie śpisz wystarczająco

Nasz mózg i ciało w dużej mierze zależy od różnych hormonów, które regulują podczas jedzenia i snu. Z powodu tych circadian rytmach, możemy optymalnie pracować, gdy jemy nasze jedzenie, spać i obudzić się w tym samym czasie każdego dnia. Tak samo, brak snu był związany ze wzrostem masy ciała.

Rozwiązanie: dać Priorytet spać

Dostać się w harmonogram regularne i dosyć sen jest kluczowym elementem jej healthstyle. Rozwijanie dobrych nawyków snu i priorytetów snu może pomóc wrócić na właściwą drogę.

8. Jego dieta jest bardzo surowa

Mówi sobie, że nie ma jakiejkolwiek żywności, w szczególności, jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów, aby upewnić się, może jest jej w przyszłości. Nawet Adam i Ewa mogli wytrzymać ciśnienie.

Rozwiązanie: później

Badania wykazały, że mówi sobie, że można zjeść coś później jest o wiele bardziej skuteczny, niż pozbawiać się przyjemności. Twój mózg, biorąc pod uwagę, że później-to prawie tak dobre, jak być teraz. Spróbuj, to działa.

9. Jej dieta jest bardzo ograniczona

Tak samo mocny, jak jego psychologiczną pragnienia, mogą być biologiczne, pragnienia jeszcze nie prawdziwa. Jedzenie, gęsta i zróżnicowana dieta pomaga zapewnić, że twoje ciało otrzymuje szeroki zakres micronutrients i ma wszystko, co potrzebne do optymalnej pracy.

Rozwiązanie: stosowanie produktów, nowych

Jeden z moich ulubionych healthstyle nawyki regularnie próbować nowe produkty i wzory odmiany w moje kuchni. To nie tylko świetna zabawa, ja również pomaga zmniejszyć apetyt cukier, mąkę i inne mniej-dla-zdrowego odżywiania, co jest wykorzystywane do zaraza mnie.

10. Uważasz, że wniosków o zdrowie na etykietach produktów spożywczych10. UWAŻASZ, ŻE WNIOSKÓW O ZDROWIE NA ETYKIETACH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

Tak, produkty, które zazwyczaj powyżej błonnika, białka, witaminy, wapń, kwasy Omega-3 i inne mody składników odżywczych, jak zwykle, lepiej dla ciebie, ale to nie oznacza, że sztucznie dodając te rzeczy do śmieci zamienia je w produkty zdrowia. Co gorsza, oświadczeń o higienę żywności stworzyć coś, co jest znane jako “zdrowie ” halo”, która zachęca ludzi do myślenia o produkty zdrowe i mniej wypełnienia, nie chcąc nas przekonać jeść więcej.

Rozwiązanie: skupić uwagę na składniki

Uniknąć przesady, ignorując wymagania zdrowia i skręcić w prawo na listę składników. W czasie rzeczywistym, żywności i prawdziwe składniki, aby uniknąć oszustwa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *